Blog > Komentarze do wpisu
Bo w tej branży inaczej dbamy o klienta

Bo w tej branży inaczej dbamy o klienta??

Kilka osób mogło ostatnio przeczytać mój artykuł na temat cen i zawartości gier w Polsce. Nie ukrywam, że głównie oberwało się w nim Ubisoft Polska. Powodem jest obcinanie gier przez nich wydanych w Polsce z zawartości dostępnej poprzez platformie Uplay. Polscy pracownicy UBI zapewniali wszystkich swoich klientów, że taki proceder nie ma miejsca i że cały dodatkowy „content” jest już zaimplementowany w polskich wydaniach gier. Niestety nie mogłem się z tym stwierdzeniem zgodzić. Wtedy zaczęła się moja krucjata. Przypomnę tylko, że sprawa dotyczyła brakującego tematu do konsoli XBOX360, który w zachodniej wersji gry był dostępny, poprzez Uplay. Nie będę się rozpisywał o tym ile postów na „Face bookowym” profilu UBI zamieściłem i przez jaki czas starałem się wytłumaczyć suportowi, że jednak mam swoje lata i nie jestem „casualowym” graczem niemającym pojęcia o grach i konsolach. W końcu się udało. Otrzymałem ostateczną odpowiedź:

„Witam Pana,

Po dokładnym sprawdzeniu informacji z naszą centralą okazało się że niestety gra nie zawiera tematu do Xbox 360

Pański numer telefonu został przesłany do głównego biura Ubisoft. Wkrótce ktoś powinien skontaktować się z Panem w tej sprawie.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z pozdrowieniami,

Pomoc Techiczna Ubisoft „

Przyznam się,  że ta odpowiedź była dla mnie bardzo zadowalająca. Każdy przecież  lubi mieć rację. Postanowiłem zaczekać na reakcję  biura Ubisoft w Warszawie. Wielkie było moje zdziwienie jak jeszcze tego samego dnia zadzwonił do mnie sam Grzegorz Szabla PR-owiec UBI. Po kilku minutowej rozmowie telefonicznej zostałem przeproszony za zaistniałą sytuację. Pan Grzegorz zaproponował mi także jakąś formę rekompensaty za niedogodności, jakie doświadczyłem. Nie chciałem darmowej gry gdyż mam ich pod dostatkiem, poza tym stwierdziłem, że upominek powinien być trudnym do zdobycia gdyż chciałem zobaczyć jak bardzo UBI PL zależy, aby nie stracić klienta.

PANIE I PANOWIE THUMBS UP!!! BRAWO UBI!!! Poniżej zdjęcie kilku nowych przyjaciół mieszkających razem z Sackboy-em na moim biurku.

Przeglądarka może nie wspierać wyświetlania tego obrazu.

Figurki Ubi

Słowem podsumowania. Jako klient dam UBI jeszcze jedną szansę. Pod koniec roku ma oficjalnie w Polsce wystartować XBOX Live mam nadzieję, że uruchomienie tej platformy rozwiąże problem Uplay w naszym kraju. Powodzenia UBI. Życzę także mniej tak wrednych klientów jak ja.

czwartek, 01 lipca 2010, natanadler

Polecane wpisy

Komentarze
pankomentarz
2010/07/01 11:58:32
zamiast przepraszać jednego gracza mogliby uwzględnić polskę... chyba że teraz wszyscy gracze zaczną pisać u nich na facebooku że to nie fair i niefajnie :)
-
Gość: leon, 109.197.168.*
2010/07/01 15:42:21
o moze tak ktos w Ubisoft tak w koncu sie ruszy i wysle mi ta licencje w jezyku polskim , na ktora czekam od 2 maja br. ? Kiedys sie wkurze i sprawa wyladuje w UOKiK. Wtedy oberwa kare za brak takowej licencji
PS3 Trophy Hunters: trofea, poradniki do gier na PlayStation 3 po Polsku
redakcja